📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bir lise öğrencisiyim ve meslekler hakkında bilgi topluyorum. Profilime denk gelen abi ve ablalarımdan ricam bana mesaj ile mesleklerini belirtmeleridir. Onlara meslekleri ya da okudukları bölümler hakkında birkaç sorum olacaktı. Özellikle tıp, hukuk, diş hekimliği, eczacılık, mühendislik...
(ayrıca şu an pek aşina olmadığım meslekler de olabilir. O meslekleri de tanımak isterim. )
Şimdiden teşekkür ediyorum.
Edit: Hedef belirlenmiştir. 🤠