Sevilay Nisa Kurt

Sevilay Nisa Kurt
@sevilayynisaa
Alıntı

Elif Değer

@eylul_gibi
·
Aslında Osman’ı o mahut geceden beri sevmiyordum. Ama bir zamanlar sevmiştim. Birini bir zamanlar sevmiş olmak insanın içinde iz bırakıyordu. İnsan o kişiyi artık sevmese bile iz kalan yer açıyordu.
Sayfa 31 - Can·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Reklam
Alıntı

Enes

@Enesdu
·
Unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış.
Sayfa 166·Kitabı okudu
Alıntı
Alıntı

Hatice︎

@4hatice
·
Aşk bir kalp uzağında, ben bir kalp uzağındayım.
Aşk

Kübra

@Kubraays
·
Başka bir insanla birlikte bir kez daha mutlu olmaya cesaret edebileceğimi hissediyorum.
Sayfa 207·Kitabı okudu
Aşk
"İnsanlar kendi kaygıları için yaşıyorlarmış gibi görünse de,aslında onların sadece sevgiyle yaşadıklarını şimdi anladım.Sevgiyle dolu olanın içinde Tanrı vardır,Tanrı da onun içindedir,çünkü Tanrı sevgidir."
Reklam