Bugün İbrahim Bey beni çağırdı ve cebir dersinde böyle dalgın olmamamı söyledi. Demek dalgınlığım belli oluyor. Doğrusu
bende bazı değişiklikler var. Ne olduğunu bilemiyorum.
Şimdiye kadar hiç gizli kapaklı bir şeyim yoktu ve gizlenecek
hislerim de yoktu. Fakat mademki bu defter benim sır arkadaşım, ben de gizli hislerimi buraya yazmaktan çekinmeyeceğim. Bunları yazarken ellerim terliyor. Titriyorum. Nerden başlasam bilmem. Beni çok ciddi ve çalışkan bilen ailem, hocalarım, şu satırları okusalar, kimbilir nasıl şaşırırlar ve ben ne hallere düşerim.