Hayat bizi en baştan itibaren şekillendirmeye başlıyor. Ailemiz, okulumuz, arkadaşlarımız, iş arkadaşlarımız… İpin ucu kaçıyor sonra istediğimiz gibi biri olamıyoruz sonra. Çünkü ne istediğimizi bilmiyoruz. Diğer tüm sesler kendi sesimizi bastırıyor. Onu duyamamaya başlıyoruz.
Karar alırken özgür davranmadığımızın farkındayız. Etrafımızdaki herkes bizim için en iyisini biliyormuş gibi kararlarımıza karışırsa özgür olabilir miyiz?