Sevim Azizoğlu

Sanırım yaşamaya en çok genç yaşta başlamak gerek, çünkü sonra tüm değerinizi yitirirsiniz ve kimse bunları bahşetmez.
Sayfa 59·Kitabı okuyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hiçbir şeyin beyaz olmadığını ve beyazın içinde çoğu zaman siyahın saklı olduğunu, siyahın da kimi zaman kandırılmış beyaz olduğunu bana açıklarken haklıydı.
Sayfa 56·Kitabı okuyor
Kötü kalplilikten sonra dünyadaki en kötü şey bilgisizlik. En çok hangisinin zararlı olduğunu tanrı bilir.
Unutmayın ki; gün gelecek hepimiz yaptıklarımızın hesabını vereceğiz. İnsanlara ve hayvanlara yaptıklarımızın.