Sevim Azizoğlu

Ne dersek diyelim, ne iddia edersek edelim, dünya gerçekten çekip gitmekten çok öncesinde terk ediyor bizleri. Daha önce çok meraklısı olduğumuz şeylerden, günün birinde artık gitgide daha az söz eder oluruz, ille de konuşmak gerektiğinde de zorlanırız. Hep kendi sesimizi duymaktan gına gelmiştir. Kısa keseriz… Vazgeçeriz…
Sayfa 468·Kitabı okudu
hazalince isimli okura yanıt verildi
Sevim Azizoğlu
Çok teşekkür ediyorum. Oblomov’u okudum en favori kitaplarım arasında. Diğer iki kitabı da okuma listeme ekledim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Evincebioglu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2025 12:52
·
2025 101. kitabı
Ben Gazur
8.3/10 · 7 okunma
Sevim Azizoğlu
Sadece sen okumuşsun 😅