Sanırız ki,
Her hangi bir şey bizi alıştığımız bir yoldan ayırdığında her şey mahvolur. Oysa ancak o zaman yepyeni ve iyi bir şey başlıyor. Hayat var oldukça mutluluk da oluyor. İleri de daha çok yaşanacak şeyler var. Çok, pek çok.
Hiçbir şeyin beyaz olmadığını ve beyazın içinde çoğu zaman siyahın saklı olduğunu, siyahın da kimi zaman kandırılmış beyaz olduğunu bana açıklarken haklıydı.