Sevim Azizoğlu

Sanırız ki, Her hangi bir şey bizi alıştığımız bir yoldan ayırdığında her şey mahvolur. Oysa ancak o zaman yepyeni ve iyi bir şey başlıyor. Hayat var oldukça mutluluk da oluyor. İleri de daha çok yaşanacak şeyler var. Çok, pek çok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sevim Azizoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
3 günde okudu
·
2026 50. kitabı
Anna Sewell
8.5/10 · 11,9bin okunma
Kötü kalplilikten sonra dünyadaki en kötü şey bilgisizlik. En çok hangisinin zararlı olduğunu tanrı bilir.
Unutmayın ki; gün gelecek hepimiz yaptıklarımızın hesabını vereceğiz. İnsanlara ve hayvanlara yaptıklarımızın.