Sevim Azizoğlu

enkaz altında kaldığımda aynı cümleyi kurmuştum :(
Ve insan kendine şöyle der. Böyle acı çekmektense iyisi mi şimdi, hemencecik öleyim.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Reklam
Her yıl daha iyi yaşıyoruz, her geçen gün ise daha kötü.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Ölümden daha geri dönüşsüz ne olabilir ki?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz? Hayattan, tabii ki onun o büyüleyici gerçekçiliğinden.
Sayfa 17·Kitabı okudu