Sevim

Sevim
@sevimozcelik
"Uyanmak bile tek başına acıtıcıydı. Düşsüz geçen kapkara geceden sonra."
Reklam
Tek bildiğin, Tanrı'nın beni sıcak kandan ve sinirlerden yarattığı. Evet! Bir organik dolu eğer canlıysa her türlü uyarıya karşı tepki vermelidir. Benim yaptığım da işte budur! Acıya karşı bağırarak , gözyaşlarımla tepki veririm.Yapılan alçaklılıklara öfkeyle, iğrençliklere ise tiksinti duyarak cevap gösteririm.Bana göre bu , hayatın tâ kendisidir.
Sayfa 38
Denizcinin sevgisi Yarım saat sürer Demir alınca gemi Denizci yoluna gider.
Sayfa 14