Tek bildiğin, Tanrı'nın beni sıcak kandan ve sinirlerden yarattığı. Evet! Bir organik dolu eğer canlıysa her türlü uyarıya karşı tepki vermelidir. Benim yaptığım da işte budur! Acıya karşı bağırarak , gözyaşlarımla tepki veririm.Yapılan alçaklılıklara öfkeyle, iğrençliklere ise tiksinti duyarak cevap gösteririm.Bana göre bu , hayatın tâ kendisidir.