Sevim Yiğit

Sevim Yiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2019 50. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.3/10 · 17,1bin okunma
Reklam
Diğer kadınlara pek benzemiyorduk. Çıtkırıldım olamadık misal. "Gelip beni al" demek yerine kendimiz gittik koşa koşa. Eğlenceye gittiğimizde diğerleri narince masada alkışlarken piste fırlayıp hunharca oynadık. Hep sorun dinledik, bizim derdimiz yoktu çünkü Rahibe Therasa'ydık. Çiçek istemedik, hediye istemedik, en büyük hediye sevilenle beraber olmak dedik. Sürprizlere bayılırdık ama biz sürpriz yaptık. Severken sonuna kadar sevdik, söverken arkasından değil yüzlerine saydık. Gülümserken kimbilir kaç kez öleyazdık. Rol yapamadık, belki fazla doğaldık. Bu sebeple kıymetimiz bilinmedi. Nasıl olsa hep vardık. Şimdi yokuz. Mutlu musunuz?
Edebiyat
Evet, körkütük sana aşıktım; hâla da öyleyim. Daha önce hiç kimse içimde böylesine şiddetli bir fiziksel coşku yaratmamıştı. Seni yüreğimden koparıp attım çünkü gelip geçici bir gönül eğlencesi olmaya katlanamazdım. Bedenimi ellerine teslim etmeden önce, fikirlerimi, zihnimi, hayallerimi teslim edebilmeliydim. Oysa senin bunlardan hiçbirini alacağın yok.

Sevim Yiğit

, şu anda okuyor
%66 (176/263 syf.)
John Steinbeck
8/10 · 1.807 okunma