Ökse ve Serçe kitabının incelemesi
Ökse ve Serçe.. okurken ökselendim öylece.. imkanım olsa tek solukta bitirdim demek isterdim lakin iki solukta bitti. Ve oturdu boğazıma öylece. Hani geçip gidenlerden değilde her benzer hatıra gördüğünüzde yüzünüze bir bir bu hatıraları acı hikayeleri çarpacak bir kitaptı. Direği yıkılmış bir yuva. Babası ölmüş, annesi iftiralara kurban gitmiş, çaresiz ve kimsesiz olarak sokaklarda başlayan sonrasında sıcacık bir yuva diyerek sığındıkları yuvada hayatının en acı zamanlarını bir bir yudumlayan küçük küçücük 5-6 yaşlarında ki bir kızcağızın ve iki kardeşinin hikayesi.. Vefakâr bir abi, 14 yaşlarında babalık kaftanını giyip kardeşlerini darda bırakmamak için çırpınıp çabalayan bir abi; Serdar.. Küçük 2 yahut 3 yaşlarında olan, daha hiç bir şeyin farkına varamayacak kadar güç ablasının biricik sığınağı.. minik Mahmut Ve karakterimiz, hikâyenin ana kahramanı diyemeyeceğim maalesef ki mağduru; Şimal Acıydı.. çok acıydı.. birbirinden zor günler geçirip sonunda annesine kavuşması belkide kitabın en güzel kısmıydı. O küçük çocukla beraber sevindim kurtulmalarına.. Rabbim cümle evlatları kitaptada atıfta bulunulan Narini, Rabiayı ve nice Şimalleri korusun inşâallah.. Unutturmadığı kalemiyle ses olduğu için yazar Mihriban Ballandı Hanımefendiye şükranlarla.. Selâmetle..🍃
Hayata Dair
Hala ağlıyor musun yoksa dindi mi yaşın? Alıştın mı ölümün soğukluğuna yoksa sevindim mi samimiyetsiz dünyadan kurtulduğuna? #meğhop
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim,” dedi: “Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda.”
Tutunamayanlar:)
Turgut başını öne eğdi kızararak. “Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim.” dedi. “Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda.”
Alıntı
Dizimin yeni bölümü geldi. Allah'ım sonunda şu sert eleştirileri benden başka düşünen de var asla edebik bişey yazamıyordum bu kitaba. Şuan çok sevindim yalnız değilmişim 😂Bu arada yazılan her şeye katılıyorum eksiği var fazlası yok😶‍🌫️
evet hocam tam da ‘ne alaka’ dedim. beni duymanıza sevindim fakat siz de farkındasınız sorunun saçmalığının. izninizle ben kabul etmiyorum bu cevabı