yaşamanın koşturmasını, soluklanmak için oturunca gözümü acıtan güneşi, kuş gibi çırpınan sevincimi seviyorum. ağaçlar güzel, deniz yerinde ve güneş hep daha parlak. yaşamak umrumdadır 🤍🌱
Bu ruhumuzun ağrısı tam olarak ne zaman geçer?
Hani bir sabah uyandığımızda hiç bir şey olmamış , uçup gitmiş hissi ..
ne zaman gelir?
İlkbahar mutluluğunu seviyorum ben hiç alışamadım aynı köşede duran tuhaf hüzüne..
Bazen seni seviyorum diyemez insan.
Onun yerine;
Dikkat et kendine der,
Fazla yorma kendini der,
Hava soğuk sıkı giyin der,
Hız yapma dikkatli git der,
Gidince beni ara der,
Geç yatma erken kalkacaksın der,
Der, der durur...