Çok genç, diye düşündü Winston, hala hayatta beklediği bir şeyler var, başına bela olan birini uçurumdan aşağı itmenin hiçbir şeyi çözmeyeceğini anlayamıyor.
"Aslında hiçbir şey farketmezdi."dedi Winston.
"Öyleyse neden pişmansın itmediğine?"
"Sırf bir şey yapmayı hiçbir şey yapmamaya yeğlediğim için.Şu oynadığımız oyundan kazançlı çıkmak olanaksız.Kimi yenilgiler kimilerinden daha iyi olabilir, o kadar."