"Senin şu Hasta F bana günümüzün Batman'ini anımsatıyor," dedi. Çizim defterimi kapattı ve ortamıza koydu. "Öfke, hiddet ve intikam dolu. Gotham'ı canavarların elinden kurtarıyor ama bir yandan da tahrip ediyor. Bu durum filmde beni rahatsız etmişti, anlatabildim mi? Evet, Joker'i durduruyor ama ne pahasına? Hayatta nefretten daha önemli şeyler var. Bir kahraman olmak için öfkeden daha fazlası gerekir."
"Peki kahraman olmak için ne gerekir?" diye sordum.
"Sevgi."