Niçin ilk defa gördüğümüz bir peynirin evsafı hakkında söz söylemekten kaçtığımız halde ilk rast geldiğimiz insan hakkında son kararımızı verip gönül rahatıyla öteye geçiveriyoruz?
Bütün teessürlerimiz,inkisarlarımız,hiddetlerimiz, karşımıza çıkan hadiselerin anlaşılmadık, beklenmedik taraflarınadır. Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür?
Var olan her muhteşem şeyin arkasında, trajik bir olay saklıydı. En küçük çiçeğin bile infilak eder gibi açılabilmesi için, dünyada büyük acılar yaşanmalıydı…