Ezidileri ilk defa bu kitaptan öğrendim. Benim için akıcı bir kitap değildi maalesef ama önemli bilgiler içeren bir kitaptı. Sonu pek anlaşılır ve güzel bitmedi benim açımdan
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın yarısını okuyup bıraktım. Çünkü anlatmak istediği tek bir şey var, o da düşünce yoluyla her şeye sahip olabilmemiz. Yarısına kadar okumak bile baya şey kattı bana bence. Beğendim.