Kardeşime alınmış bir kitaptı ama kapağıyla çok güzel bir kitap gözüktü bana. Kısaydı da içinde çizimler de vardı dayanamadım okudum. İlk başlarında doğrusu sıkıldım. Ama bir şeyler oturdu, Tevfik abi çok yardım etti. Sürükleyici bir hal aldı. Her şeyi anladıkça haaa öyleymiş dedim. Mantıklı gelmeye başladı. Bazı tekrarlamalar hoşuma gitmedi ama çocuk kitaplarında tekrarlamalar çok görülür. Dolayısıyla çocuk kitaplarını eleştirmem doğru olmaz, çocuk kitaplarını çocuk yazarları eleştirse daha iyi olur. Zamanında çocuk kitapları okuduk doğru ama artık büyüdük ve o kitapları unuttuk bence. Kitap güzeldi, her çocuk kitabı beğenir mi bilmem ama ben beğendim.