Beyza Alkoç’tan önce yeni yazdığı Bul Beni hikayesini okudum ve yarım bıraktım. Bir yerden sonra sıktı, bu kitabı da marketten almıştım. Nedeni ise popüler yazarların kalemini tanımak istememdi. Sonunda okudum ve yorumumu yapayım. Öncelikle iki seri anladığım kadarıyla ama ben ikinci seriyi alıp okumak istemiyorum bu yüzden devamını okumayacağım. Hatta yazardan başka bir şey okumayı düşünmüyorum. Kitabın güzel bir konusu var ama maalesef gereksiz sahneler beni sıktı. Aynı zamanda basit bir dili olması kurguyu düşürmüş. Anladığım kadarıyla yazar hep bu dili kullanıyor, yani yazım dilini hiç değiştirmiyor, zira son yazdığı kitabı biraz okumuş biri olarak diyorum. Basit dilden kasıt; betimlemeler yok, güzelleştirme, hissiyat, uzunlu kısalı karakter anlatımları. Vardı biraz ama yetersiz. Tabii herkesin görüşü farklıdır, benim görüşüm bu yönde. Her kitapta böyle bir dil kullanılsın istemem, ama bazı kitaplar da böyle bir dil gerekiyor. Biraz da yazarın hangi üslubu kullandığına da bağlı. Popüler kitaplar da en sevmediğim şey ise herhalde başrollerin aşkları olabilir. İçten güzel bir aşk gelmiyor bana doğrusu. Kitabın bazı kısımlarında sıkıldığım için zorlandım. Bir yerden sonrası sürükledi çünkü ne olacak diye öğrenmek istiyor insan. Spoiler- Kumru’nun komaya girmesi vb buralar nedense hoşuma gitmedi. Araz da komadaydı çıktı sonra Kumru komaya girdi falan. Aynı gibi olmuş. Aynı şekilde neden hepsinin yaşları aynı ve yakın. Evet program için yapılmış denilebilir ama yine de farklı olabilirdi.