sewall

sewall
@sewooo
Zorlu yollardan yıldızlara️️
ankara
serhâd, 15 Mayıs
87 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Sana geldim, ey kavganın tarihiyle yaşıt Mezopotamya geldim,düşlere gecikmiş kuşlar gibi...bir nehir gibi taşıp kendinden “Mardin kapı şen olur”ken bir gece “Dağ kapının taşları”na vurularak ve dönerek bütün yollardan, yorgunluklardan,yardan,yaradan sırtımda hançerlerle Sezar’dan sana geldim ey! yüzümü döndüğüm güneş döndüm,düşlere gecikmiş kuşların kanadında…Ksenephon'dan bu yan durmuşsa bizi terkisinde gezdiren zaman, onbinlerin dövüşüdür bu bir daha dönüşü olmayan ve döndüm savrulmuş bir ömürle kavgamdan sana yenilgimi getirdim ey mezara giresi gelen anne! , Yenildim ey intikamın almadan koynuna girmeyen baba!bir kere olsun öpmeden sevdiğini dağlara vurulan! beni mi okur bilmem seni mi şu gazelhan; “Perişan-ı halden bilmez perişan olmayan sultanıdır âlemin,sultana muhtaç olmayan”sana geldim, ey ihanetin tarihiyle yaşıt Mezopotamya geldim,düşlere gecikmiş kuşlar gibi…ak sakallarıyla güneşe dönüyor Ararat katırlar geçer eteğinden yorgun ve kaçak Hazar’dan Vangölü’ne selam götürür…İshakpaşa önlerinde koyun otlatan çocuk ve okul önlerinde yumurtalı ekmek kavgası... bir çoban ateşini söndürüyor önce ve sonra yangınını… bir eski aşkı gezdirir de dağlarda kimse görmez nasıl da-yandığını...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Sorarlarsa, 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."
Yalanlar söyleyecekler Sözlerinden dönecekler Buzdan kalpleri olacak Acı sözleri olacak Yaralayacak sanacaksın Ama hep sen kazanacaksın Üstlerine gitmeyi öğreteceğim Düşünce kalkmayı öğreteceğim Bazen de susmayıp bağırmayı Utanmadan hüngür hüngür ağlamayı.....
"Duvarı yıkacak gücüm yoksa, onu yıkmak için kendimi paralayacak halim yok tabii ki, fakat önümde duvar var diye ona boyun eğecek de değilim."
Herkesin yanınızda gibi olduğu ama kimsenin sizi umursamadığı bir dönemdeyiz...yalanın,riyakarlığın,ikili oynamanın en çok değer gördüğü bu zamanda sanırım insanlardan kaçmak en doğru seçenek.