sewall

sewall
@sewooo
Zorlu yollardan yıldızlara️️
ankara
serhâd, 15 Mayıs
87 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Ölümle sözleşmem de şudur, söyleyeyim: Eğer pak be şefkatli Allah bana iyi bir ölüm nasip ederse, isterim ki mezarımın başında güzel sesli, makame usûl bilen bir dengbej otursun ve annemin ninnilerini yeniden bana ulaştırsın.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Aqlê sıvık barê gırane....
Oysa ne çok isterdim gidip ona sarılmayı, iki çift laf söylemeyi, teselli etmeyi, teselli bulmayı. O gün, orada sarılsaydım kimse koparamazdı herhalde beni ondan.
sonumuzu allah bilir ama başlangıçlar bizimdir.... yılmaz erdoğan ,sen hiç ateş böceği gördünmü