Sansürsüz basımını bir arkadaşım hediye etti. Defalarca okudum.. Söylenecek çok şey var ve çok etkilendim.. tavsiye ederim.
"Bu dünyada elde etmeye değer tek şey de gençliktir."
Olay örgüsü başarılı, polisiye gerilim sevenler için adeta bir çırpıda okuyabileceğiniz bir kitap. Genel teması mitoloji üzerine kurulmuş ve bu konuda da çok şey öğrenebilirsiniz. Çok beğendim tavsiye ederim..