Şeyhmus

Şeyhmus
@seyhmusdamar_
insani gelişmişlik endeksi düşük olursa ne olur? Örneğin yeterince eğitim almamış bir toplum çıkar ortaya. Böylece bir toplumda insan kalitesi düşük kalır. o zaman o toplumda demokrasi kültürü yerleşemez. İnsanları yönlendirmek ve yanıltmak kolay olur.
pdf
Şeyhmus
Türkiye, İnsanı Gelişme Endeksi Raporunda 191 ülke arasında 48. Sırada yer aldı.(2022)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, Beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var..."
Şeyhmus
#111879794
Zeki olmak, kuvvetli kafa ve bilgi sahibi olmak neye yarıyor? Bizi istediğimiz saadete götüremedikten sonra.. Zekamız olmasa daha iyiydi. Otlar, hayvanlar, bulutlar ve kayalar gibi yaşamak bana daha saadet verici, daha yorgunluksuz, daha manalı geliyor..
Sayfa 147·Kitabı okudu
Şeyhmus
"Kim bilir ne gibi sebeplerle tesadüf bizi birleştirdi. Sen beni sevdiğini söyledin, ben buna inandım." Sabahattin Ali