Birkaç yıldır çocuklarımın kütüphanesinde olan ve onların anlatımıyla ilgimi çekse de bir türlü okuma sırası gelmeyen bir kitap Nohut Adam.Bu kitap ilkokul çocuklarının seviyesine uygun 2. Ve 3. Sinif düzeyinde okunabilecek bir kitap. Okullarda, parkta, evde gördüğümüz olaylar çocukların birbirini tanımaktan çok uzaklaştığını ve arkadaşlarına çok yüzeysel baktıklarını gösteriyor bizlere. Bu gibi durumlarda da bazı çocuklarımız maalesef kendini yalnız hissedebiliyor. Hem arkadaşları tarafından yalnızlaştırıldığını düşünen çocuklarımızın kendilerindeki güzellikleri keşfetmeleri açısından; hem de çevresindeki arkadaşlarını yeterince iyi tanıyamamış, onlarla yeterli paylaşımda bulunup yeteri kadar zaman geçirmemiş çocuklarımız için muhteşem bir hikaye anlatılmış bu kitapta. Akıcı, görselleri zengin ve insana empati duygusunu hatırlatan bir kitap olması dolayısıyla da fazlasıyla sevdim. Çocuklarımıza, öğrencilerimize okumaları için önerebileceğimiz harika bir kitap.