Sevgili kaymakamın sonunu pek beğenmedim , sanırım kitabın aşırı sade olması beni çok çekmedi . Kitabın yarısından itibaren tiyatro şeklinde yapılması da hikayeye ayrı bir hava katmış ama hikayeyi pek beğenmedim .
Dilerim o kişiyi bulmuşsundur kardeşim ! Diğerleri gibi kendi hayatın olsun falan filan … bok püsür hayatın bitmiştir umarım .. hayatımın en zorlanarak okuduğum kitapların başındasın dostum :)