hüzünkovankuşu

hüzünkovankuşu
@seyyahbirkus
𓅪
Uyumalıyım .. uyuyamam. Herhangi bir şey zorunluluk ise yapamıyorum.
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yatak. Tek kişilik, minderi orta sertlikte, yünlü beyaz bir örtüyle kaplı. Yatakta uyumaktan başka hiçbir şey gerçekleşmez; ya da uyuyamamaktan.
Distopya
Hiçbir şey anlatmak zorunda değilim, ne kendime ne de bir başkasına. Burada öylece oturabilirim, huzur içinde. Geri çekilebilirim. İnsanın o denli uzağa gitmesi olası ki içinde, aşağıya ve geriye doğru o denli uzağa, bir daha asla çıkaramazlar oradan.
Edebiyat
Bir çiçeği sıkıştırıp dudağımın ucuna Tek bir söz söylemeden insanlara seni soruyorum şimdi: O ki, yürek gönderlerine her sabah çektiğim bayraktır. 💫 Ahmet Erhan
Şiir
Gideyim, kendime şiirimi okuyayım ...