Sophia gibi insanlarla sürekli  karşılaşacaksın kendini buna çok kaptırmamalısın. Ruben iç çekti. “Hayatım boyunca mı?” Belki Sophia kadar kötü olmayabilirler…
Bu lanet savaş, kötü adamlar, tanrıyı oynayan, iktidar hırsıyla dolu liderler tarafından koparılmış bir uzuv. Ülkesini, evini, kitaplarını , babasını elinden almaya ne hakları vardı?
Bilgi, Hakkın bize sunduğu bu dünyayı, canlıları korumak içindir. Eğer bunların tersine iş görürse yıkıcı olur. Amaçsız bilgi maymuna çevirir insanı...