Akıllı ile deli arasındaki fark odur ki , biri bildiğini söylemez ,diğeri söylediğini bilmez . Sen akıllılardan ol! Bir de , “İnsanların elindekine güvenip de işini gücünü bırakma .” buyurmuştu Kutlu Nebi , sakın unutma !
“Onursuzluğunuz veya işlediğiniz günahlar yüzünden değil çektiğiniz acılar yüzünden …Büyük bir günahkarsınız , burası doğru …” dedi Raskolnikov nerdeyse ağırbaşlı bir sesle . “En büyük günahınızda kendinizi yok yere harcamanız ve kendinize böyle ihanet ediyor olmanız … Korkmuyor musunuz?