Sinem

Gel bak bir elimde gökyüzü var hala Ötekinde kayıp giden yıldızlar, la la
Müzik
Reklam
Artık bir şeyin olmasını çok isteyince, beklenti içine girince o şeyin olmayacağını biliyorum. Ama insan o bekleme arzusundan nasıl vazgeçebilir, nasıl doldurabilir kendi içindeki boşlukları kendince ¿¿
1000k
Göğe çıkıp yıldızların ışıltısına ulaşmak yerine, şimdi üzerinde uyuduğumuz toprağın içine girmeyi hayal etmemiz doğru muydu?
Bir sonbahar kadar yalnız Bir kış kadar savunmasız Ya da ilkbaharsan Yolun başındaysan..
Müzik
Kalbine bir sor, böyle yaşanır mı hiç?