Gàirnean

Gàirnean
@shakespearesso
Ubermensch olma yolunda ilerliyorum | Okuduklarımı ve kendimden karalamaları paylaşıyorum • Derin sohbet bağımlısı | Kahvesever | Doğasever | Optimist nihilist | Ateist
Aniston’un memelerini o kadar takmış ki kitabına yazmış
Tuhaf bir şekilde bunun özgürleştirici bir yanı vardır. Artık her şeyi kafaya takmamıza gerek yoktur. Hayat olduğu gibidir işte! Kabulleniriz. Asla kansere çare bulamayacağımızı, Ay’a gidemeyeceğimizi, Jennifer Aniston’un memelerine elleyemeyeceğimizi biliriz. Bunları mesele etmeyiz ve hayat devam eder...
1000k
Reklam
Giderek neyi kafaya takacağımız hakkında daha seçici oluruz. Bunun adı olgunlaşmadır. (...) Kişi gerçekten değerli olana değer verip kafasına taktığında olgunlaşır.
1000k
Hahahahahah
Çoğu insanın, özellikle de eğitimli, şımartılmış orta-sınıf beyazların “hayatın tasaları” olarak gördüklerinin, gerçekten kaygılanacak daha önemli şeylerinin olmayışının yan etkileri olduğunu düşünüyorum.
1000k
Broşür dağıtır gibi sorun saçan insanların problemi kafalarına takmaya değecek daha değerli şeylerinin olmayışıdır.
Psikoloji
favori sorun yumağınızı bulun ve bir çay demleyin :)
Nereye giderseniz gidin, sizi bekleyen bir sorun yumağı vardır. Bunda bir sorun da yoktur. Mesele bu yığından kaçmak değil, mesele uğraşmaktan hoşlanacağınız yumağı bulmaktır.
1000k
Reklam