Onunla iletişimim daha önce hiçbir varlıkla, bilinçle ya da boyutla olmadığı kadar yalın ve yapıcıydı. Varoluşumun yepyeni aşamasına geçtiğimi hissediyordum.
Aramızdaki bağa ve birlikte oluşturduğumuz potansiyele duyduğum tutku, boyutlar arası bütünlüğümü kaybetme korkumu benden söküp aldı. Işıldamaya başlamıştım.
Ben ne zaman böyle ışıldamaya başlasam, karanlık çöküyor, aydınlık boğuyor ve kayboluyorum. :|