birokuriceeee

birokuriceeee
@shrterece
Kitap okumayı seven bir kul
Yeni mezun sosyal hizmet uzmanı
AtaAöf
Gaziantep
11 Ocak 1999
54 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı

birokuriceeee

, bir kitap okudu
10/10
·528 syf.·
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Sümeyye Demirkan
8.8/10 · 1.974 okunma
birokuriceeee
Herkese merhaba 😌İlk yorumum ile geldimm🌝Aşık olduğum bir seri ve adı "Mürekkebe Boyanan Sardunya 1" Dikkat; Bu kitap konusu itibariyle bol bol nahiflik içermektedir benden söylemesi!😌 🌸"Kalp'de yorulur bazen fakat içinde ki güzelse dinlenmek de lütuftur"... YORUMUM; Başrol karakterler o kadar naiftiler ki anlatamam size. O nahiflikleri tatlılıkları aşırı çok güzeldi. Mislina ve Akif Selimi anlatacak bir kelimem olsa hiç şüphesiz "nahif" olurdu.Kitap Mislinanın karşılıklıksız aşkı ile başlıyor ve bu aşk onu Akif Selimin oturduğu binada ki evinin bir alt katına taşınması ile devam ediyor.Ondan sonra da olaylar gelişiyor.Devamını da anlatmayayım yoksa spoi olur.Akif Selim o kadar kibar biri ki aşık olmadan hayran olmadan duramıyorsunuz efenim😻Zira bem asık oldum😌Bu arada karakterlerimiz edebiyat okuyorlar ve 2.sınıflar.Beni en çok mutlu eden şey ise klişe olmaması. Ki bu durumda daha çok sevdim kitabı. Onun dışında yan karakterlerin arkadaşlıkları dostlukları çok güzeldi.En cok üzüldüğüm karakter ise Kadir oldu😢Kadir'in hikayesi üzdü beni.Ve tabi ki okulun whatsap grubunu da unutmamak gerek.Aşırı eğlenceli bir grup ve okurken kahkahalar ile okudum😂Ve şunu da söyleyeyim yazarın kalemi ile de ilk kez tanıştım ve aşık oldum kalemine😻Kısacası alın okuyun arkadaşlar 😻
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Neden Wattpad'deki Bütün Kitaplar Aynı?
2/10
·720 syf.··
2022 42. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2022 18:33
YouTube kitap kanalımda Aslı Arslan'ı ve Sokak Nöbetçileri kitabını okumadan ölebilirsiniz dedim: ytbe.one/-AXqTQjVFOk Merhaba arkadaşlar… Evet. Bugün ben yine bir Wattpad kitabı okudum. Peki, bilin bakalım ne oldu? Bu kitap da bir erkekle bir kızın toksik aşkını anlatıyor. Aa, ne kadar şaşırtıcı değil mi? İncelemeye başlamadan önce yine şunu söylemem gerek. Bu incelemenin altına yazılan her yoruma karşılık olarak bu tür kitaplarla vakit kaybetmemeniz açısından daha nitelikli kitaplar önerdim, o yüzden kitap önerileri için yorumlara bakabilirsiniz. Sokak Nöbetçileri kitabı, Helin adındaki bir kızın Sokak Nöbetçileri adındaki bir çocuk grubuna ilk aşamada ajan olarak sızmasını anlatıyor. Ama olaylar sadece bununla kalır mı? Eğer o kitap bir Wattpad kitabıysa tabii ki kalmaz. Helin gider Yankı adındaki bir çocuğa aşık olur. Kendini ezdirir. Onun himayesi altına girer. Kendi kendine yetebilen bir kadın olmaktan çıkar, sürekli “erkeğinin” etrafında döner durur. Bütün olay bu. Peki, bunu anlatmak için 720 sayfa yazmak da ne demek? Kutsal kitap mı okuyoruz mübarek? Dürüst olmak gerekirse, kitabın başlarında sokakta büyümek zorunda kalmış çocukların hikayeleri anlatılacağı için heyecanlanmıştım. Çünkü kulağa çekici gelen bir konu. Hakan Günday’ın kitaplarını hatırladım hatta. Yazarın Yankı, Mutlu, Işık, Lal ve Bartu karakterlerini farklı farklı tasarlamasını da sevdim. Düşünsenize… Ben bir Wattpad kitabı okuyorum ve içindeki bir şeyi seviyorum. OHA. Çünkü hepsinin farklı bir karakter özelliği var. Hepsi ayrı ayrı kişiliklere sahip. Bu karakter farklılıkları da kitap boyunca hissediliyor. Peki neden Wattpad kitaplarının %99’unda okura bir süre sonra toksik bir aşk dayatılıyor? Buradan yazara ve genel olarak Wattpad'de yazmak isteyen insanlara birkaç soru sormak
Edebiyat
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
ALEYNA YEŞİLADA isimli okura yanıt verildi
birokuriceeee
Tam da aradığım yorum ALEYNA YEŞİLADA
Wattpad'deki En Erkek Erkeği İçeren Kitap
1/10
·600 syf.··
2022 36. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2022 20:28
YouTube kitap kanalımda okumadan önce ölünmesi gereken Yabancı kitabını yorumladım: ytbe.one/jtUaG022XWM Bitmeyen toksik aşklar, tecavüz güzellemeleri, mutasyon geçirmiş bir erkeğin adeta bir (erkek)²’ye dönüşmesi... İşte bunların hepsi Yabancı kitabı arkadaşlar. İncelemeye başlamadan önce yine şunu söylemem gerek. Bu incelemenin altına yazılan her yoruma karşılık olarak bu tür kitaplarla vakit kaybetmemeniz açısından daha nitelikli kitaplar önerdim, o yüzden kitap önerileri için yorumlar kısmına bakabilirsiniz. Kitabın bütün hikayesi Ediz'in Doğa'yı kaçırması, yakalanmadan öylece dolaşmaları ve Ediz'in kendi işlerini yaptırdıktan sonra da Doğa ile aralarında toksik bir aşkın başlaması üzerine. İşin tuhafı Doğa da Ankara Emniyet Müdürü'nün kızı. Buna rağmen hiç yakalanmıyorlar, hatta nerede oldukları bile sorgulanmıyor. Yani üzgünüm ama bu kurgunun inandırıcılığı, GTA San Andreas'ta polisin yanından bazuka ile geçerken polisin bunu hiç umursamaması veya aranma seviyen 6 yıldız olmuşken arabanın rengini değiştirip polislerden kurtulmanla eş değer. Kitap için yazılmış bazı yorumları okumam neticesinde "Doğa maalesef rehinelerin sahip olduğu Stockholm sendromuna yakalanmış, onu anlayışla karşılamanız gerekiyor :(:((" şeklinde Pollyannacı cümlelerle bu kitabı savunanlar gördüm... Emin olun İsveçlilerin böyle bir kitaptan haberi olsaydı hepsi Stockholm'deki Gamla Stan adasına doluşup yanlarına İsveçli yazarları da alıp ilk roketle başka bir gezegene uçarlardı. İsim benzerliği olarak da can sıkıcı bir gerçek fark ettim... Google'a "Yabancı kitabını oku" diye yazdığınızda ilk sayfada önünüze Albert Camus'nün Yabancı kitabı değil de maalesef hep bu kitap çıkıyor. Eğer inanmıyorsanız kendiniz de deneyebilirsiniz. Camus'nün yerinde olsaydım yazdığım kaliteli bir kitabın
Edebiyat
Yabancı - ŞahmeranÖznur Yıldırım · Pegasus Yayınları · 20167,9bin okunma
birokuriceeee
Tecavüz olayını duyduktan sonra bende okumaktan vazgeçtim.Ve incelemeniz için teşekkürler tam yerinde oldu.Şunu da söyleyeyim her Wattpad kitabı aynı değil.İçlerinde gerçekten kaliteli olanlar var.Liste isterseniz verebilirim sizlere.(Bu arada her Wattpad kitabı okumuyorum ben)
- Eskiden: Arkadaş olma kriteri aynı mahallede olma veya aynı okulda olmaydı. + Şimdi: Takipçilerinin sayısına göre. - Eskiden: " Bu kız veya erkek bana bakmaz çok zengin " derdik. + Şimdi: " bu kız veya erkek bana cevap bile vermez " Bak kaç bin takipçisi var der olduk. - Eskiden: Arkadaş yiyeceğini paylaşınca mutlu olurduk. + Şimdi: Birlikte fotoğraf paylaşınca mutlu oluyoruz. - Eskiden: sevdiğimiz kızın mahallesinde soğuk ayaz demeden beklerdik. Ne yapıyor ne ediyor diye ? + Şimdi: Bildirimlerden gözümüzü ayırmıyoruz. Acaba kimle takipleşti, kimin fotoğrafını beğendi, kime yorum yaptı ve son görülmesine kaç diye bakıyoruz. - Eskiden: misafirliğe, çaya geliyoruz diye birbirimizi arardık. + Şimdi: Son paylaştığım fotoyu beğenir misin ? Yorum yapsana, yeni hesap açtım takip et diye birbirimizi ariyoruz. - Eskiden: arkadaşlığı selam vermeyince, kavgada seni satınca bitirirdik. + Şimdi: Takip etmezse veya takipten çıkınca bitiriyoruz. - Eskiden: Mahalle delikanlıları vardı raconuda bilirdi kime nasıl davranacağınıda. + Şimdi: Klavye delikanlıları türedi. - Eskiden: " Eşşoğleşek" dediğimizde bile "anan hariç" derdik. + Şimdi: Sosyal medyada analar,bacılar,karılar havada uçuşuyor. - Eskiden: Para kazanmak için çok çalışmak alın teri gerekliydi. + Şimdi: Reklam ve işbirliği için dm at. - Eskiden: kızlar kendisini oturuşu,duruşu ve ağır başlılığıyla beğendirirdi. + Şimdi: Kalçalarıyla yarı çıplak fotoğraflarıyla beğendiriyor oldu. - Eskiden: Yağ satardık bal satardık ama asla arkadaşımızı satmazdık. + Şimdi birbirlerin arkasından kuyu kazanlar var. - Eskiden: Arkadaşımızın sevgilisi yengemiz veya eniştemiz olurdu. + Şimdi arkadaşımızın sevgilisini ayartmaya çalışıyoruz veya ayrılmasını bekleyip onunla çıkmayı düşünüyor olduk. Ahh be ne güzel çocukluktu...
Alıntı
birokuriceeee
Çok güzel bir yazı 🥺Eskiler değil de eski insanlar güzeldi be