İnsan bir yerde kendini bırakmalı
Hiçe saymalı düzenini dünyanın
Yaşamalı şöyle alabildiğine
Büyük delilikler yapmalı
İçmeli
Sevmeli
Küfretmeli
-ÜYO
tiktok.com/sibelalieninstagram.com/sibelalien
Bitince kitabı, kapatın ve kapaktaki aynaya bakın. Gözlerinizin içine bakın. Artık ne ‘O’lduğunuzu biliyorsunuz.
“Bugün, İTİRAF etmek için harika bir gün…”
Gözlerinizin derinliklerinde yatan ve karşınıza kirpiğinize bakmaktan bir türlü göremediğiniz gücü görün. İyice bakın.
‘O’nu sağda solda aramayın, çünkü ‘O’ zaten burada.
Yeni dostunuza sıcak bir merhaba deyin.
GÜLÜMSEYİN, tıpkı çok iyi tanıdığınız, sevdiğiniz, ama yıllardır görmediğiniz dostunuzu tekrar gördüğünüzde gülümsediğiniz gibi, çünkü uzun zamandır sizinle konuşmak için sessizce, sevgiyle ve sabırla orada bekliyordu. ‘O’na her şeyi sorabilirsiniz. Korkmayın. Ne bu kitaba, ne başka bir kitaba hiç ihtiyacınız yok. Size, her türlü cevabı vermeye hazırsınız. Hadi sorun……
İyi sohbetler….
Tek bir hedefim var bugün: Keyif almak ve kendimi sevmek. Olduğum gibi, yamukluklarımla, öfkemle, acemiliklerimle, güya hatalarımla, sevgimle, gülümsememle bir bütün olarak.
“Gülümsedim, odaklandım ve değiştirdim… Ezbere yaptığım her şeye kendi gözümle bakmayı ve istediğim gibi bir yöne çekmeyi öğrendim, sipariş verdim Evren’e.. Pizza sipariş eder gibi.. İstediklerimi seçtim.. İstemediklerimi es geçtim.. Her siparişim gerçekleştiğinde Şükretmeyi öğrendim.. Sipariş vermesem de sahip olduklarım için şükretmeyi hatırladım..”
“Bunun yanında bir de içimdeki Tanrı’yı keşfetme süresine girdim elbette.. Tanrı nasıl Evren’i yaratıp içimize parçasını eklediyse ben de kendi hayatımın yaratıcısı, Tanrı’sı olduğumu öğrenmeye ve bunu deneyimlemeye başladım.”