The Deity

The Deity
@sibelalien
İnsan bir yerde kendini bırakmalı Hiçe saymalı düzenini dünyanın Yaşamalı şöyle alabildiğine Büyük delilikler yapmalı İçmeli Sevmeli Küfretmeli -ÜYO tiktok.com/sibelalien instagram.com/sibelalien
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
Antalya
10 Mayıs 1999
159 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Bilinçlenelim
Psikolojikman huzurda olmak, mental sağlık neden mi çok önemli? instagram.com/p/C0dhFB1sIlG/?...
Kişisel Gelişim
Reklam

The Deity

, bir kitap okudu
9/10
·296 syf.··
16 günde okudu
·
2023 13. kitabı
Aykut Oğut
8.1/10 · 808 okunma
Bu da Aykut Oğut'un, Aynalı Kitap kitabı hakkında arkadaşıma yazdığım İngilizce mektup. İngilizcemi geliştirirken bile benimle olması çok tatlı, burada anı olarak kalsın...
Kişisel Gelişim
İÇİMDE YATAN POTANSİYEL GÜCÜ UYANDIRMA SEANSI
9/10
·296 syf.··
2023 13. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 05 Aralık 2023 23:33
Bu kitabın kapağının bir aynadan oluşması, yazarın kitabın adını bize bırakması çok hoşuma gitti. Ona şu ismi verdim: İÇİMDE YATAN POTANSİYEL GÜCÜ UYANDIRMA SEANSI Yazarın okuduğum diğer kitapları gibi bunda da çok fazla yıldız attığım, altını çizdiğim yerler oldu. Çünkü bana her seferinde sıra dışı düşünmeyi, farklı bakış açıları kazandırmayı başarıyor ve bunu sohbet ediyormuş hissiyatına kapılarak yapıyorsunuz. Çünkü sizinle sohbet eden biri var orada. Bu yüzden tüm kitaplarının bende ayrı bir yeri vardır. Eşiyle yazmış olduğu kitabı da ayrıca merak ediyorum, fakat uzun olduğu için başka mini bir kitapla ara verip öyle okumayı planlıyorum. Hem zaten okumadığım bir o kitabı kaldı, bu yüzden acele edip bir çırpıda bitirmek istemiyorum; gerçi istesem de bir çırpıda bitiremem, çünkü genelde sindire sindire okuyabilmek adına günlere yayıyorum ve o kadar çok hoşuma giden cümleler ya da belki önemli bulduğum kısımlar oluyor ki alıntılama konusuna da epey bir zaman ayırıyorum. Her neyse Tek hoşlanmadığım olay; yazar kitabın başlangıcında yazım hatalarını düzelten bir tanıdığından bahsedip ona teşekkür ediyor, ama kitabın bazı yerlerinde düzenli olarak karşılaştığım yazım hataları vardı. Bu düzeltilmiş haliyse, keşke bana bıraksaydın diyesim geliyor… Yazarın kitapta bahsettiği ego kodları, egomuzun bizim aslında dostumuz olduğu, kalıplaşmış ve bize iyi gelmeyen kodlardan hangi yöntemlerle kurtulacağımıza değinmesi çok hoşuma gitti. İlişkiler, para, kilo… Birçok konuya değinmiş, sağlık konusunu ise bir sonraki kitaba bırakmış. Bakalım daha neler öğreneceğiz Ayrıca yazarın anlattığında utanabileceği, belki insanlar öğrense benim hakkımda ne düşünür diyebileceği deneyimlerini bile bizlerle paylaşıyor olması, onu gözümde daha bi değerli kıldı. Biz olayları daha iyi
Kişisel Gelişim
Aynalı KitapAykut Oğut · Dharma Yayınları · 2019808 okunma