Bu kitabın kapağının bir aynadan oluşması, yazarın kitabın adını bize bırakması çok hoşuma gitti. Ona şu ismi verdim: İÇİMDE YATAN POTANSİYEL GÜCÜ UYANDIRMA SEANSI
Yazarın okuduğum diğer kitapları gibi bunda da çok fazla yıldız attığım, altını çizdiğim yerler oldu. Çünkü bana her seferinde sıra dışı düşünmeyi, farklı bakış açıları kazandırmayı başarıyor ve bunu sohbet ediyormuş hissiyatına kapılarak yapıyorsunuz. Çünkü sizinle sohbet eden biri var orada.
Bu yüzden tüm kitaplarının bende ayrı bir yeri vardır.
Eşiyle yazmış olduğu kitabı da ayrıca merak ediyorum, fakat uzun olduğu için başka mini bir kitapla ara verip öyle okumayı planlıyorum. Hem zaten okumadığım bir o kitabı kaldı, bu yüzden acele edip bir çırpıda bitirmek istemiyorum; gerçi istesem de bir çırpıda bitiremem, çünkü genelde sindire sindire okuyabilmek adına günlere yayıyorum ve o kadar çok hoşuma giden cümleler ya da belki önemli bulduğum kısımlar oluyor ki alıntılama konusuna da epey bir zaman ayırıyorum.
Her neyse
Tek hoşlanmadığım olay; yazar kitabın başlangıcında yazım hatalarını düzelten bir tanıdığından bahsedip ona teşekkür ediyor, ama kitabın bazı yerlerinde düzenli olarak karşılaştığım yazım hataları vardı. Bu düzeltilmiş haliyse, keşke bana bıraksaydın diyesim geliyor…
Yazarın kitapta bahsettiği ego kodları, egomuzun bizim aslında dostumuz olduğu, kalıplaşmış ve bize iyi gelmeyen kodlardan hangi yöntemlerle kurtulacağımıza değinmesi çok hoşuma gitti.
İlişkiler, para, kilo… Birçok konuya değinmiş, sağlık konusunu ise bir sonraki kitaba bırakmış.
Bakalım daha neler öğreneceğiz
Ayrıca yazarın anlattığında utanabileceği, belki insanlar öğrense benim hakkımda ne düşünür diyebileceği deneyimlerini bile bizlerle paylaşıyor olması, onu gözümde daha bi değerli kıldı. Biz olayları daha iyi