Arada ayaklarına taş değecek ki o taşı kenara koyup yoluna devam etmeyi öğrensin. O taşı yolundan kaldırmak için stratejiler geliştirsin. O taş niye benim ayağımın önünde diye düşünsün kendini sorgulasın..
Önemli olan iyi tarafından bakabilmek. Çocuk tüm yoğurdu yüzüne boca etti diye siniri bozmak da senin elinde, “neyse, bu arada iki kaşık yoğurt yedi” diye sevinmek de.. Önemli olan yaşadığımız bu süreçlerin ‘geçici’ olduğunu bilmek.. :)