Bir sürü kadının yaşadığı bir hikaye. O kadar içime işledi ki biri aşık olurken ona yardım etmek,birinin canı yanarken ona sarılmak istedim. Bütün hikaye içime işledi ve çok şey yaşayan kadın gördüm.. Ne kadar bilgili olmasına rağmen yaşadıklarıyla üzülen ama her kadın gibi tekrar ayağa kalkınca içimde bir tufan koptu. Her kadının birer çiçek olduğunu ve bu çiçekleri koparmamak gerektiğini bir kez daha anladım. İyi ki varız iyi ki varsınız tüm kadınlar!