ADEM ÇEVİK

ADEM ÇEVİK
@siirgibi____

ADEM ÇEVİK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·415 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2021 00:00
·
2021 2. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.3/10 · 21,4bin okunma
Reklam
"Hayat her şeye rağmen güzeldir." cümlesi güzel bir söz ama içinde sanki birazcık sitem var. Bunun yerine, "Hayat her şeyiyle güzeldir." sözünü koysak. İyimserlik, mutluluk ve yaşama sevinci dolu... Ne de olsa deniz tuzuyla, dağ karıyla, gül dikeniyle güzel değil mi...
İnsanoğlu, karanlık gecesini aydınlatan her ateş böceğine - yıldıza demiyorum - minnet borçludur.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Reklam