"Hayat her şeye rağmen güzeldir." cümlesi güzel bir söz ama içinde sanki birazcık sitem var. Bunun yerine, "Hayat her şeyiyle güzeldir." sözünü koysak. İyimserlik, mutluluk ve yaşama sevinci dolu...
Ne de olsa deniz tuzuyla, dağ karıyla, gül dikeniyle güzel değil mi...