Ahmed Arif’i hem okumak hemde kendi sesi ile şiirlerini dinlemek çok güzel bir duygu. Keşke daha fazla şiiri ile tanışabilseydik. Herkese tavsiye ediyorum.
"Seni unutacak ömrüm kalmadı..."
İnsanın en derinine kadar iniyor bu söz.
"iki kişilik bir yalnızlığım fotoğraflarının önünde
Birisi alıp götürdüğün, öteki bırakıp gittiğin."
Yemen! Ah Yemen!
Ah kelimesini tüm faniliğim ile hissettim. Kitap yüreğimde öylesine bir iz bıraktı ki sayfaları göz yaşlarımla ıslandı. Tüm dertlerimi unuttum hiç derdimiz yokmuş dedim. Hayata bakış açım değişti. Kahraman ecdadımızın ölümsüz olduğunu bir kez daha çok iyi anladım. Ruhları şad olsun..