📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kitaplar benden hiçbir zaman bıkmaz. Zaman içinde, tamamen iyileşmemi sessizce bekleyerek bana bir çözüm sunarlar. Kitapların en güzel özelliklerinden biridir bu.”
“Bazıları kendi ölümlerini seçenleri günahkâr, başarısız ya da pes etmiş ezikler olarak nitelendiriyorlar. Sonuna dek yaşamak gerçekten her koşulda bir başarı mıdır? Hayat denen oyunda gerçek anlamda bir kazanma ya da kaybetme olabilirmiş gibi.”
"Kötü bir şey yapmış ya da doğuştan kötüymüş gibi kendinden nefret ediyordu. İçindeki iyi olan her şey yitip gitmişti. Ne tutkusu ne de bu tutkuyu güdüleyen canlılığı kalmıştı. Bir ölüydü sanki. Ruhu ölmüştü. Bir hayvandı, işe koşulan bir hayvan."