Şilan Dalyan

Şilan Dalyan
@silandlyan
Sizin alınız al, inandım. Morunuz mor, inandım.
Ben kâinata sığamadım, bir müminin gönlüne sığdım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızca gitmeyi göze alanlar mı ne kadar ileri gidebileceklerini görebilirler? Gitmek her şeyi geride bıraktıran bir anlık kontrol kaybı mıdır? Yoksa gidebilenler mi sadece kendilerini gerçekten bulurlar?
Sevgilim, iyi insan, tutunca ellerimden ömrümün içinden akmak geliyor. Yılmaz Odabaşı
Her şeyi yazmıyorum, uzaktayım. Yazarsam çok dağılacağım gibi. Nilgün Marmara
"Dünyanın artık yeterince ruhani bir yer olmadığını öğreneli çok olmuştu. Peki şimdi bu yalnızlık, sessizlik, terk edilmişlik duygusu da neyin nesi. İbadetlerinin ve inançlarının tanrısıyla baş başayım. Gökyüzünde hala kırık bir el sallanıyor. Burada tanrıya ihanet edebilirim, tanrıya inanabilirim, tanrıyı kaybedebilirim. Burada her şey olabilir, hiçbir şey olmayabilir." Umay Umay