"Dünyanın artık yeterince ruhani bir yer olmadığını öğreneli çok olmuştu. Peki şimdi bu yalnızlık, sessizlik, terk edilmişlik duygusu da neyin nesi. İbadetlerinin ve inançlarının tanrısıyla baş başayım. Gökyüzünde hala kırık bir el sallanıyor. Burada tanrıya ihanet edebilirim, tanrıya inanabilirim, tanrıyı kaybedebilirim. Burada her şey olabilir, hiçbir şey olmayabilir."
Umay Umay
Evden ayrılmadan hemen önce yazdım sana bu mektubu akşam büyük olasılık birlikte rakı içtiğimiz masanın üstünde bulacaksın.
Ağlama sakın, otur yine iç, biraz müzik dinle, salataya fazla sirke koyma yine o çok güzel yün kazağını da giy geçen kış ördüğün, ekşimesin yüzün, bak yoksa üşütüp hasta olacaksın. Küçük İskender