Biraz yetişkin içerik olması dışında güzel sipariş verirken fark etmemişim
Şuanlık güzel ilerliyor ilk kitap tan sonra ikinciyi de bitince düşüncelerimi o zaman yazacağım
Kitabı beğendim güzel akıcı merak uyandırıcı ama yazım şeklinden mi konusundan mı bilemedim sanki eksik kaldı birde bende ki kitap 63 sayfa bazı yerlerde 80 sayfa bazıları 68 acaba eksik mi diye çekinceme de kaldım yine de beğendim
Kitabı beğendim ama çok ucu açık şeyler var ve daha farklı bir son beklemiştim ama yinede güzeldi okurken bir çok şey üzerine düşünüp yorum yaptığım oldu hala da kafama takılan yerler var yazarın kalemine sağlık