Sonsuzluk, sonsuz zamana sahip olmak demek değildir, zamansızlık demektir. Sonsuz aydınlanmayı yaşamak istiyorsan, geçmiş ve geleceği aklından çıkar. Şimdide kal. Şems-i Tebrizi
Ne olur anı olma... Bir gün hatırladığımda canımı yakan, geçmişin tozlu sayfalarına sıkışmış bir gölgeye dönüşme. Zamana yenilip rengi solmuş bir fotoğraf gibi değil, her bakışımda hâlâ ışıltayan bir gökyüzü gibi kal. Anı dediğin, insanın yüreğinde kapanmayan bir yara olur; ne tam iyileşir ne de büsbütün ölür. Oysa ben seni yara değil, nefes bildim; gitme ki nefesim eksilmesin. Kal ki, yıllar sonra bile bir köşede anımsadığım değil, hâlâ yanımda yürüyen, hâlâ adımlarıma eşlik eden ol. Çünkü anılar sessizdir, ama senin varlığın hep ses getirsin; kalbimin atışıyla, günlerimin telaşıyla, uykusuz gecelerimin içinde canlı kalsın. Ne olur anı olma; çünkü anı olmak, hayatta kalmanın en sessiz biçimidir, oysa ben seni hep haykıran bir “şimdi”de sevdim.
Reklam
Ne olur anı olma... Bir gün hatırladığımda canımı yakan, geçmişin tozlu sayfalarına sıkışmış bir gölgeye dönüşme. Zamana yenilip rengi solmuş bir fotoğraf gibi değil, her bakışımda hâlâ ışıltayan bir gökyüzü gibi kal. Anı dediğin, insanın yüreğinde kapanmayan bir yara olur; ne tam iyileşir ne de büsbütün ölür. Oysa ben seni yara değil, nefes bildim; gitme ki nefesim eksilmesin. Kal ki, yıllar sonra bile bir köşede anımsadığım değil, hâlâ yanımda yürüyen, hâlâ adımlarıma eşlik eden ol. Çünkü anılar sessizdir, ama senin varlığın hep ses getirsin; kalbimin atışıyla, günlerimin telaşıyla, uykusuz gecelerimin içinde canlı kalsın. Ne olur anı olma; çünkü anı olmak, hayatta kalmanın en sessiz biçimidir, oysa ben seni hep haykıran bir “şimdi”de sevdim.
Sonsuzluk, sonsuz zamana sahip olmak demek değildir, zamansızlık demektir. Sonsuz aydınlanmayı yaşamak istiyorsan geçmiş ve geleceği aklından çıkar, şimdide kal... Şems-i Tebrîzî
"Nefes al, bırak ve sadece şimdide kal. Geçmişin yükü ve geleceğin kaygısı olmadan, bu anın dinginliğini hisset."
ASLA VAZGEÇMEYECEKSİN.. 1)Dik duracaksın dik yürüyeceksin! 2)Başını eğmeyeceksin! 3)Aptal yerine koyduklarında kazık attıklarında enerjini kaptırmayacaksın! Nefretin değil kahkahanın gazına basacaksın! 4)Takılmayacaksın ait olmadığın yerde önceliği olmadığın yerde adam gibi kimsenin ekmeğiyle oynamadan art niyet yüklemeden eyvallah deyip basıp son sürat kaçacaksın! 5)En iyi de seni takmayanı seni sallayanı sallayacaksın. Hadi ait olduğun yere eyvallah deyip sevdiklerine sıkıca sarılacaksın! 6)Cesur olacaksın risk alacaksın! 7)Havalı olacaksın! Havalı olmaktan korkma! Ezik olmaktan kork! Ezik durursan başını eğersen kendilerini bir şey sanırlar! Tepene çıkarlar ezerler seni! ! Ezdirme kendini! Havalı ol önüne bak hayallerine odaklan! 8)Samimi ol sıcak ol! Samimiyetini ve sıcaklığını hak etmeyenler zaten ateşine dayanamayacaklar ait oldukları soğuk köşelerine geri dönecekler ! 9)Sıradan olma ortalamayı tutturmaya çalışma ! Bırak uçuk kaçık ol ama kendin ol! En fazla alay ederler etsinler ! Zaten ediyorlar.. Taklit seni öldürür kendine sadık kal! 10)Bir sürü kişi gelip sana yapman gerekenleri söyleyecek hıhıhı de bildiğini içine sineni yap! 11) Dünyaya hiçbir katkısı olmayan hiçbir işe yaramayan insanlar için hayallerini satma! 12)Pişman olmayacak şekilde hayatını yaşa! İstemediğin yerde durmak istemediğin şeyleri yapmak seni üzer ağlatır! İstediğin şeyi yap ve gözyaşlarını kahkahaya dönüştür! 13)Kendini mutlu etmek için ne gerekiyorsa yap! Kendine odaklan ve bağımsız ol 14)Şimdide yaşamayı öğren! En havalı olan sende şeytan tüyü mü var dediğin insanların özelliği tüm enerjisini şimdide toplamaktır unutma! Şimdinin gücüne odaklan! 15)Düştüğünde kendin kalk kimsenin seni kaldırmasını bekleme! Yoksa dersini almak için defalarca gene düşersin!
Reklam
Reklam