M.

M.
@simeranyalitalebe
Çok geçmeyecek aradan Şöyle diyeceğim: Bulutlar açmadı Mavi gök orda mı?
Elveda 1K:))

♛hakan♞kutlu♛

@hakankutluu
·
Hesabını Donduranlara Gelsin :)
"Bir ay boyunca beni göremeyeceksiniz. Vedalaşın benimle ve sormayın hiçbir şey bana."
Sayfa 41 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

M.

, bir kitap okudu
10/10
·70 syf.·
2026 8. kitabı
Lou Andreas-Salomé
7.3/10 · 9,5bin okunma
“ ben henüz böyle bir şeyle karşılaşmadım ki Feniçka,” dedi ve öğlende bir ayağından diğerine aktardı, çok üşümüştü. “ aşk ve evlilik arasında böyle bir ayrım yapan bu parlak fikir aklıma gelmedi hiç. Eğer aşkından eminsen evlilik hayatının zorluklarından da korkmamalısın, gerçek aşkın bunların ötesinde de bir şey olduğuna inanıyorum. Ve sonra her şeyi paylaşmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu göreceksin; hele bu her zaman için geçerliyse-hastalıklar, kaygılar veya başka nahoş şeyler söz konusu olduğunda bile-işte o zaman gerçekten de sahici bir yaşam dilimini birlikte geçirmiş olursun ve aşkla tam bunu gereksinir işte; tek gereksinimi haz değildir herhalde? Ah, hayır, asla! Aşkın evliliğe eğilimi var adeta.”
Sayfa 58·Kitabı okudu
“Söylesene, sizlerden biri bunu ister miydi acaba, bütün gençliğini özgür ve bağımsız olmaya adamış genç bir insan, tam amacına varmak üzereyken, eşikte dururken, hayata sadece bu yüzden değer verirken; meslek aşkını, sorumluluk aşkını, bağımsızlık aşkına yaşarken! Hayır! Bunu kesinlikle bir yaşam amacı olarak hayal edemiyorum; bir yuva, aile, ev kadınlığı, çocuklar, bu bana çok yabancı, çok, çok! Belki sadece şu anda böyle, belki sadece yaşamın bu kesitinden. Nereden bileyim? Belki ben böyle bir şey için hiç uygun değilim. Aşk ve evlilik aynı şey değil zaten.”
Sayfa 57·Kitabı okudu
Fenya “huzur dolu” aşkı buldu mu?
Evet, ilk andan itibaren böyle oldu. Sayesinde huzuru tanıdım! Öylesine derin bir dinginlik ve doyum. Bir özlem bile duymamak, tüm tedirginliklerin bitmesi, bütün iç mücadelelerin sona ermesi, ki şimdi o bunları yaşıyor. Bir türlü anlayamıyorum bunu. Ağır ağır sallanan bir beşikte yatar gibi huzur içindeyim biliyor musun, üstümde masmavi yaz göğü, etrafımda çiçeklenen çayırlar…
Sayfa 52·Kitabı okudu