Simge

Simge
@simgeyelkenci
Gece inmiş şehre Sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi.
Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2021 26. kitabı
Bir dönem herkesin hikayesinde 'kahve-kitap keyfi' diye paylaştığı kitap. Hatta bir gündüz kuşağında bu kitap hakkında konuşulurken 'Madonna o dönem yaşıyor muydu da kitabı çıkmış?' gibi bir soru da sorulmuştu ne yazık ki. Çok güzel bir roman lakin o dönem niye bu kadar popülerleşti, bunu hâlâ bilmiyorum. Sürekli ertelediğim bir kitaptı, ne iyi ettim daha fazla ertelemeyerek. Sabuncu olan Raif Efendi ile bir sergide hatta tabloda gördüğü Maria Puder'in aşkı. Tek bir sayfasında bile sıkılmadım. '1 sayfa daha okuyayayım öyle kapatırım.' dediğim kitaplardandı. Sabahattin Ali'nin anlatımını zaten çok seviyorum. Bize Raif Efendi'nin şansından gerek, aşık olduğu tablodaki kadının karşısına çıkması herkese nasip olmaz. :)
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma

Simge

, bir kitap okudu
10/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2021 26. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
Bir insana bir insan herhalde yeterdi.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Edebiyat
Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Edebiyat