Hayatta ne yaşanırsa yaşansın hissettirdiklerinin ucunun çocukluğa dokunduğunu ve kimseye güvenip emanet edemeseniz de kendinizin o çocuğa sahip çıkıp duymak istediklerini söyleyebileceğinizi, kendinize acımadan da merhamet edebileceğinizi, ev kelimesinin kaç farklı anlama geldiğini, hayattaki sıkıldığınız döngülerin sebebinin kendiniz olduğunu ve kabullenmenin, kendinizi tanımanın öyle ya da böyle başkasına öykünmek yerine kendiyle anlaşıp bir yol bulup yaşamanın daha kolay olduğunu, meselenin kendini kurtarmaktan öte başkalarına dokunup fayda sağladıkça insanın iyileştiğini anlatıyor yazarımız soluksuz okunabilecek bir akıcılıkla. Kültürel olarak incelikle işlenmiş bilgilerle, güzel türkçemizin bol anlamlı kelimeleri ve kelime oyunlarıyla zengin bir anlatımı var. Yazarla tanışma kitabım oldu. Çok sevdim diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.Yürüyüşü sevin hayat bir yolda olma hali. "Buen camino" Ben gelmedim sen çağırdın..