Seda Y.

Seda Y.
@simurggil
İki insanın birlikte daha yüksek bir hakikati arama tutkusunu paylaşacağı bir aşk hayal ediyorum. Belki de bunun adına aşk dememeliyim.Belki de bunun adı gerçek arkadaşlıktır. Nietzsche Ağladığında(s.330)
https://www.instagram.com/simurg.ogretmen?igsh=YTRjbXV5eGc3dDY2
“Bursa’da zaman bir başka türlü akar.”(Tanpınar)
6 Mart 1989
590 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Hem aşk dediğin, abartılmış yapay bir duygudur.
Reklam
...karşı karşıya kaldığımız bütün zorluklara katlanmak, içimizdeki şiirdendir.
Sayfa 154·Kitabı okuyor
Yerel özsel kültür, insanları, doğayı derinlemesine yaşamak yaratmaya giden yolda asıl zenginliktir.
Sayfa 152·Kitabı okuyor
Sonra yüreğimi söken bir ağrı başladı.
Sayfa 121·Kitabı okuyor
Beni okuyanlar karamsar olamasınlar. İyi ki dünyaya geldik, yaşadık, ışığı gördük. Ya gelmeseydik ya bu güzellikleri görmeseydik...
Sayfa 113·Kitabı okuyor
Reklam