seda

seda
@sinead
nothing much to say
Bu dünyada en şanslı olanlar bence çirkinlerle aptallar. Yan gelip yayılarak yaşam denen oyunu ağzı açık seyredebilirler. Zafer denen şeyi bilmeseler bile hiç değilse yenilgiyi de tatmazlar.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
— Öldü! diyordun Marie, ölmenin ne olduğunu biliyor musun? — Evet bayım. O hem yerin altında, hem de gökte.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Ben suskun kaldım. — Hiç konuşmuyorsun, kederli bir halin var, dedi annem. Oysa yüreğimde cenneti taşıyordum.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı

seda

, bir kitap okudu
9/10
·131 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,8bin okunma

seda

, bir kitabı yarım bıraktı
Aldous Huxley
7.4/10 · 73,3bin okunma