Şükür sonunda bitti. Sırf son zamanlarda çok fazla kitabı yarım bıraktığım ve bundan rahatsız olduğum için bu seriyi bitirmekte bu kadar ısrarcı davrandım. Konusu gayet güzel ve ilgi çekici bir şekilde ilerleyebilecek bir seriyken her kitap daha da sıkıcı olmuş, tüm seri genel olarak bakıldığında ortalamanın üzerine hiçbir kitapta çıkılamamış bence. Bu tarz kurguları severim aslında ama bu tür kitaplardan artık sıkılıyor muyum bilmiyorum benzer birkaç kitap daha okuyup karar vereceğim buna. Lise zamanımda bu seriye denk gelseydim hayranı olabilirdim belki, bilemiyorum. Ergenken sevdiğim kitapları dönüp tekrar okuduğumda o kadar sarmıyor artık.Yani kurguda fantastik ögeler vampirler ve kurt adamlar yerine uzaylılar olduğu için çok daha farklı çok daha yaratıcı bir hikaye çıkarabilirdi ortaya diye düşünüyorum. Can sıkıntısından, okuyacak başka bir şey bulamadığınız için ya da çok kafa yormanızı gerektirmeyecek bir şeyler okumak istiyorsanız okuyabilirsiniz.