sinem aydı

sinem aydı
@sinemaydi
çocuk gelişimi
ön lisans
istanbul
28 Ekim
3 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı

sinem aydı

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
16/50 kitap - %32 tamamlandı
16 kitap okudu
50 kitap
6,2bin sayfa
0 inceleme
4 alıntı
Reklam

sinem aydı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
2021 6. kitabı
J. A. Redmerski
8.3/10 · 1.436 okunma
"Öğrenmenin en iyi yolu bu, Sarai. Hatalarından ders almak. Hatalarından ders alıp onları düzeltmeyi öğrenmek. Hiçbir antreman, kurgulanmış hiçbir senaryo sana hayatın kendisinden daha çok şey öğretemez."
Sayfa 265 - ephasus·Kitabı okudu
Öfkelendiğimde her zaman ağlamak huyumdu. Kendimi bildim bileli böyleydim. Bu huyumu hiç sevmiyordum. Böyle durumlarda bağırmaz veya küfretmez, eşyalara ya da insanlara vurmazdım. Sadece ağlardım. Hem de her zaman...
Sayfa 75 - ephesus·Kitabı okudu
Reklam