sinem aydı

sinem aydı
@sinemaydi
çocuk gelişimi
ön lisans
istanbul
28 Ekim
3 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"bana âşık oluyordu ve yeryüzünde insanın gözünü en aşikâr gerçeklere karşı bile kör eden tek şey aşktı."
Sayfa 140·Kitabı okudu
Reklam
"Öğrenmenin en iyi yolu bu, Sarai. Hatalarından ders almak. Hatalarından ders alıp onları düzeltmeyi öğrenmek. Hiçbir antreman, kurgulanmış hiçbir senaryo sana hayatın kendisinden daha çok şey öğretemez."
Sayfa 265 - ephasus·Kitabı okudu
Öfkelendiğimde her zaman ağlamak huyumdu. Kendimi bildim bileli böyleydim. Bu huyumu hiç sevmiyordum. Böyle durumlarda bağırmaz veya küfretmez, eşyalara ya da insanlara vurmazdım. Sadece ağlardım. Hem de her zaman...
Sayfa 75 - ephesus·Kitabı okudu
Mühürlü vagonlar içinde geldik buralara; karılarımız, çoluk çocuğumuz hiç'e doğru nasıl gittiler, gördük. Tutsak edilmiş bizler, zorla çalıştırıldık sönmüş ruhlarımızla yüzlerce kez gidip gelerek. Geri dönmeyeceğiz. Buradan kimse kurtulamaz; çünkü kurtulursa Auschwitz'de insanların insanları ne duruma düşürdüğünü etine vurulan damgayı göstererek anlatacaktır tüm dünyaya.
Sayfa 54·Kitabı okudu